Informačný systém
Antivirus od ESET-u

Informačný systém PIS

INFORMAČNÝ SYSTÉM PIS

Informačný systém PIS je komplexný ekonomický softvér pokrývajúci potreby firiem všetkých veľkostí v rôznych oblastiach podnikania. Ide o klient – server aplikáciu vyvinutú v databázovom prostredí Progress a .NET a je riešený ako modulárny systém s otvorenou architektúrou.

 Operačný systém – klientske stanice

Windows (7,8,10)

Operačný systém – databázový server

Windows (2008 Server, 2012 Server), Unix, Linux, Solaris, HP UX, AIX a iné

 Informačný systém PIS disponuje 

  • prehľadným používateľským rozhraním
  • možnosťou ovládania myšou alebo klávesnicou
  • možnosťou pracovať s viacerými otvorenými oknami programov súčasne

Systém je štruktúrovaný do samostatných modulov, ktoré umožňujú komplexné spracovanie príslušnej agendy podľa platných legislatívnych pravidiel.

Systém

  • Nastavenie parametrov a inicializačných hodnôt
  • Zadefinovanie používateľov a nastavenie prístupových práv, časovo nastaviteľné zastupovanie používateľov
  • Zadefinovanie dokladov pre jednotlivé moduly a centrálna správa ich číslovania
  • Zadefinovanie a správa číselníkov
  • Strediská v členení na materské/hospodárske/nákladové
  • Kurzový lístok
  • Adresár firiem a kontaktov
  • Správa GDPR
  • Merné jednotky a ich prevody

Personalistika a riadenie ľudských zdrojov

  • Ucelené spracovanie personálnej agendy podniku
  • Evidencia údajov o pracovníkoch  a ich pracovných vzťahoch
  • Evidencia priebehu pracovných vzťahov a priebehu poistenia (zdravotné poistenie, sociálne poistenie, SDS, DDS)
  • Evidencia pohybov pracovníkov v evidenčnom a mimoevidenčnom stave
  • Evidencia rodinných príslušníkov, vzdelania, jazykových znalostí, predchádzajúcich zamestnaní
  • Evidencia povinných i nepovinných zdravotných prehliadok a rehabilitačných pobytov so sledovaním ich platnosti
  • Evidencia podaní pre ZP a SP (hromadné oznámenia, registračné listy), vytváranie XML podaní a dávok
  • Evidencia uchádzačov o zamestnanie
  • Evidencia a štatistika školení
  • Evidencia a čerpanie prostriedkov BOZP
  • Evidencia návštev v podniku
  • Evidencia stravovania pracovníkov
  • Výpočet mesačných a denných stavov pracovníkov (evidenčný počet, prepočítaný počet podľa rôznych kritérií)
  • Tlačové zostavy na základe zadaných výberových podmienok

Mzdy 

  • Komplexné riešenie oblasti spracovania miezd, úzko prepojený s modulmi Personalistika a Dochádzka
  • Spracovanie všetkých druhov miezd (mesačná, hodinová, úkolová, ...)
  • Evidencia základných mzdových údajov pracovníkov a mzdových dekrétov
  • Hromadné načítanie údajov do miezd z rôznych zdrojov (modul dochádzka, údaje zo stravovania, údaje z jedincových miezd, údaje z externého doch.systému, ...)
  • Nastavenie a schvaľovanie príplatkov ku mzde s ich percentuálnym plnením a v závislosti od odpracovaných hodín
  • Evidencia mzdových položiek a sledovanie mzdových nákladov po strediskách a zákazkách
  • Definícia viacerých druhov mzdových kalendárov pre viaczmenné prevádzky, sledovanie kĺzavého voľna
  • Register nemocenských dávok
  • Evidencia daňových a odvodových položiek
  • Evidencia a výpočet zrážok z exekučných rozhodnutí
  • Tvorba evidenčných listov DP
  • Definícia mzdového listu podľa potrieb organizácie
  • Definícia vzorcov pre výpočet mzdy podľa platnej legislatívy a ich jednoduchá zmena
  • Mesačné spracovanie miezd zahŕňajúce výpočet, rekapitulácie, tvorbu výkazov do ZP, SP, DDS, mesačnú uzávierka a generovanie opakovaných položiek
  • Tlač výplatných pások v rôznych formátoch
  • Ročné spracovanie miezd zahŕňajúce výpočet PPPÚ, výpočet ročného daňového vyrovnania
  • Tlačové zostavy na základe zadaných výberových podmienok
  • Tlač mzdových dokladov a potvrdení
  • Štatistické výkazy (ISCP 1-04, Práca 2-04, UNP 1-01, ...)

Dochádzka

  • Ucelené sledovanie a spracovanie dochádzky zamestnancov pomocou bezkontaktných čipových dochádzkových kariet
  • Možnosť nastavenia viacerých typov pracovného času (pevný, pružný, nerovnomerne rozvrhnutý, ...)
  • Definícia viacerých druhov pracovných zmien s nastavením ich parametrov a prestávok, definícia harmonogramov pravidelného striedania pracovných zmien
  • Hromadné plánovanie pracovných zmien a prestávok
  • Spracovanie, schválenie a uzavretie dochádzky za vybrané obdobie
  • Evidencia a sledovanie nadčasov, čerpania náhradného voľna a konta pracovného času
  • Evidencia prítomnosti na pracovisku v reálnom čase i s nastavením konkrétneho dňa a hodiny
  • Tlačové zostavy na základe zadaných výberových podmienok

Skladové hospodárstvo

  • vedenie ľubovoľného počtu skladov s možnosťou individuálneho nastavenia spôsobu výpočtu skladovej ceny a ďalších parametrov
  • možnosť nastavenia prístupových práv k jednotlivým skladom
  • evidencia sortimentu podľa jednoznačného kódu
  • možnosť zadefinovať základné a alternatívne merné jednotky pre konkrétny sortiment
  • vedenie evidencie sériových čísel a šarží
  • možnosť nastaviť limity pre minimálne a maximálne množstvo sortimentu na konkrétnom sklade
  • evidencia skladových pohybov na skladových kartách sortimentu
  • automatické číslovanie dokladov, podľa zadefinovaného nastavenia
  • možnosť zadefinovať vlastné používateľské polia
  • vytváranie základných dokladov - Príjemka, Výdajka, Dodací list
  • tvorba Žiadanky
  • vytváranie medzi skladových presunov medzi vybranými skladmi s automatickým vytvorením príjemky a výdajky na týchto skladoch
  • podpora zákazníckeho označovania sortimentu
  • vytváranie sortimentu zložením z ďalších položiek sortimentu (montáž)
  • vytváranie sortimentu rozložením na jednotlivé položky sortimentu  (demontáž)
  • možnosť zadať položky príjemky výberom z číselníka sortimentu, alebo zadaním z vystavených objednávok, alebo nasnímaných čiarových kódov
  • zadanie položiek výdajky výberom z číselníka sortimentu, alebo zadaním z prijatých objednávok, alebo nasnímaných čiarových kódov
  • evidencia skladových pozícií na zadefinovaných paletových miestach
  • rekapitulácia skladových dokladov za vybrané sklady a konkrétne obdobie
  • generovanie mesačných stavov sortimentu
  • evidencia a generovanie inventúr pre jednotlivé sklady
  • generovanie mesačnej uzávierky skladov
  • tlač prehľadov (ležiaky na sklade, expirácia šarží, ... )


Účtovníctvo

  • dokladová evidencia pre  faktúry, pokladničné doklady, bankové výpisy a interné doklady
  • možnosť zadefinovať vlastné používateľské údaje k jednotlivým dokladom
  • automatické číslovanie jednotlivých dokladov podľa  predvoleného nastavenia
  • zadefinovanie účtovných operácií pre rýchlejšie spracovanie dokladov
  • predkontácie umožňujúce automatické účtovanie a rozúčtovanie dokladov
  • možnosť hromadného zaúčtovania resp. odúčtovania dokladov
  • generovanie účtovných výkazov a výkazov DPH vo formáte .xml
  • sledovanie on-line saldokonta a historického saldokonta, tlač upomienok
  • prehľad záznamov v účtovnom denníku
  • sledovanie stavov na účtoch
  • generovanie účtovnej závierky
  • tlačové zostavy (Ročná hlavná kniha, Hospodársky výsledok)
  • možnosť viesť účtovný rozvrh v cudzojazyčných názvoch
  • pripravené definície účtovných výkazov
  • možnosť definovania vlastných účtovných výkazov
  • možnosť opakovať vykonané uzávierky
  • funkcia pre úhrady dokladov vzájomnými zápočtami
  • schopnosť účtovania po strediskách a zákazkách
  • používateľsky definovateľné fiškálne obdobie
  • blokácia dokladov za uzatvorené obdobie
  • automatické párovanie zaúčtovaných dokladov
  • automatický výpočet kurzových rozdielov
  • možnosť vedenia účtovníctva viacerých firiem (účtovných jednotiek)

 Prijaté a vystavené faktúry

  • možnosť zadefinovať rôzne typy faktúr
  • evidencia pripojených a súvzťažných účtovných dokladov
  • vytváranie položiek z pripojených dokladov (z príjemky, výdajky, objednávky)
  • kopírovanie položiek faktúry
  • grafická tlač vystavených faktúr s vlastným logom
  • tlač likvidačného listu prijatých faktúr

 Pokladničné doklady

  • vedenie pokladne v rôznych menách
  • evidencia úhrad faktúr cez pokladňu
  • predaj tovaru v hotovosti – tlač pokladničných bločkov
  • tlač pokladničnej knihy

 Bankové výpisy

  • vedenie viacerých bankových účtov
  • načítanie položiek z bankových výpisov
  • podpora elektronického bankovníctva – načítanie bankových výpisov a kurzových lístkov alebo odosielanie príkazov k úhrade

 Interné doklady

  • vedenie rôznych typov interných dokladov
  • vygenerovanie  zápočtu zo saldokontných položiek, tlač zápočtu

Evidencia DPH a tlačové zostavy 

  • vedenie rôznych sadzieb DPH
  • vedenie rôznych spôsobov daňových prípadov s platnosťou pre sadzby DPH
  • spracovanie reverse charge
  • vyhľadávania a oprava chýb v evidencii a zaúčtovaní DPH pomocou kontrolných mechanizmov
  • kontrola firiem v registroch platcov DPH


IceWarp

Zistiť viac
© ARSYLINE 2024
Upozornenie
Zavrieť